שר התקשורת שלמה קרעי: "לעשות טיפול שורש בריקבון"

המהדורה המרכזית No Comments on שר התקשורת שלמה קרעי: "לעשות טיפול שורש בריקבון"

שר התקשורת שלמה קרעי ב'מהדורה המרכזית': "אלאלשייך נפלטה מילה שהם הגישו כתב אישום כדי להפחיד את נתניהו והליכודניקים. נתניהו חזק והליכודניקים יותר חכמים מהם. צריך לעשות שורש בריקבון הזה. מה עוד נשאר לנו פה?" השר הוסיף: "נפתח את השוק לתחרות. ישראל תהפוך למעצמת תקשורת"

שלמה קרעי צילום: נועם ריבקין פנטום, פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שר התקשורת, שלמה קרעי לאבי מימרן ב'מהדורה המרכזית': "קראתי ליועצת המשפטית לממשלה לפתוח בחקירה כנגד אהוד ברק ויאיר גולן. ככל שאתה מסית יותר גדול, אתה מקבל מחיאות כפיים מהצד הקיצוני, זה הדלק למחאה. הם מפגינים בעד הדמוקרטיה, בדמוקרטיה אין דבר שמעל החוק. לא מבין איך הם חיים בפרדוקס שהם בנו לעצמם"

"אתה שומע את אלשייך שנפלט לו שהם הגישו כתב אישום כדי להפחיד את נתניהו והליכודניקים. נתניהו חזק והליכודניקים יותר חכמים מהם. אותו שמאל שהדהד את הקריאה על שוחד, מרמה וכל זה, כשהם שומעים את אלשייך ומה שמנדלבליט אמרו – הם צריכים להפגין כנגד אלו שקשרו קשר כנגד נתניהו" אמר השר קרעי והטיח: "צריך לעשות שורש בריקבון הזה. מה עוד נשאר לנו פה?".

"יש לי תשובה טובה למצביעי הימין המאוכזבים, זה תהליך, פתחנו את השוק להוזלת יוקר המחייה, גם הטיפול במערכת המשפט. חיסלנו הרבה מחבלים, אבל כל נושא הוא תהליך מתמשך. אנחנו מגיבים בחריפות. בעזה חיסלנו את כל פיקוד הג'יהאד, הפחדנו קשות את החמאס, גם הפצצנו מחבלים בג'נין, מה שחשוב זה שלא יהיה חשש קואליציוני בעת מבצע בעזה"

השר קרעי התייחס להתקדמות במסגרת המשרד שהוא עומד בראשו: "הרפורמות במשרד התקשורת מתקדמות. תזכיר החקיקה של חוק השידורים מוכן להתקדמות, זה יפתח את השוק לתחרות. ישראל תהפוך למעצמת תקשורת, עם חוות שרתים ענקית באזור קו צינור אילת אשקלון – קצא"א בין אילת לאשקלון".

האזינו



0 תגובות